Kedves Szökdécs Világbajnokok és Gazdáik!

 

Az interneten jártamban-keltemben találkoztam az alábbi plakáttal. Szerintem tök jó kis program lenne Augusztus 20-ra.

Arra gondoltam, hogy a héten összegyűjteném, hogy kiket érdekelne a dolog, és jövő hét elején folgalhatnánk magunknak időpontot. Teljesen kezdők is mehetnek és adnak edzői segítséget is. Bár fizetni kell a programért, azt gondolom, hogy 1500 ft nem túl nagy összeg két óra agilityért. Szóval szóljatok, ha érdekel benneteket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luna meg Én 2010.08.10. 22:47:45

Szasztok! Regisztráltam helyet azoknak, akik szóltak, hogy jönnek. Tehát: Zsóka Max-el és Pepivel, Ica Pötyivel, Viki Olivérrel, Évi Foltossal, Kinga Szófia Lukréciával és én Lunával.
Az időpont Aug 20. 10-12 óráig. Aki találkozik Zsókával és/vagy Kingával, lécci szóljon nekik, mert ők még nem tudják az időpontot.
Egy kutyát, gazdistól el tudok vinni (Viki?). Beszéljünk össze, hogy előtte találkozunk-e és megyünk együtt, vagy mindenki odajön egyből...
Luna meg Én

Luna meg Én 2010.08.10. 22:48:37

Ja, aki akar még jönni, szerintem még belefér, csak szóljatok.

Sir Olivér 2010.08.20. 18:00:50

Képeket feltettem a képtárba!!!

klikkerboszi 2010.08.20. 22:33:51

Fiúk, Lányok, Kutyák!
Eszméletlenül jó nap volt!!! Nagyon profi felkészülés mellett (ti. a szervezők részéről) ragyogó idő, engedelmes kutyák, lihegő gazdik, mi kell még???
Mindenkinek csak ajánlani tudom, egyszer (aztán meg még sokszor) ki kell próbálni, nagyon jó kutya-gazdi időtöltés!!!!!
süti beállítások módosítása